Pomoc

Bezpieczeństwo
Pozyskiwanie i przechowywanie wszelkich danych osobowych odbywa się zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. Nr 133, poz. 883. Dane Klientów wykorzystywane są wyłącznie do realizacji zamówień oraz celów informacyjnych sklepu “AVIATOR303.PL”. Każda zarejestrowana osoba ma dostęp swoich danych osobowych i w każdej chwili ma możliwość ich zmiany lub usunięcia.

Jak możesz zmienić moje dane osobowe?
Jeżeli chcesz dokonać zmiany swoich danych w sklepie “AVIATOR303.PL” masz trzy możliwości:
- po załogowaniu się możesz wybrać zakładkę ‘‘Twoje dane’‘ w Panelu Twoje konto i tam dokonać zamierzonych zmian, następnie nacisnąć przycisk ‘‘Zapisz zmiany’‘ – Twoje dane zostaną zmienione.
- możesz skontaktować się z nami telefonicznie +48 605-589-132 od poniedziałku do piątku w godz. 9-17. Obecne są wówczas osoby uprawnione przez administratora bezpieczeństwa informacji do przeglądania danych osobowych naszych Klientów. Na Twoją prośbę dokonamy zamierzonych przez Ciebie zmian.
- możesz także zarejestrować się jako nowy Klient (jednak tracisz wtedy dostęp do ostatnio zapełnianego koszyka i nie możesz uzyskać informacji o realizacji poprzednich zamówień).

Jak zmienić hasło?
Jeżeli chcesz dokonać zmiany swojego hasła w sklepie “ARSENAŁ” masz dwie możliwości:
- po zalogowaniu się możesz wybrać zakładkę ‘‘Twoje dane’‘ w Panelu Twoje konto i tam dokonać zamierzonych zmian, następnie nacisnąć przycisk ‘‘Zapisz zmiany’‘ – Twoje hasło zostanie zmienione.
- Jeśli zapomniałeś hasła i chesz otrzymać nowe, wówczas kliknij link “Zapomniałem hasła” na stronie logowania. Na podany adres e-mail zostanie wysłane nowe hasło.

Jak kupować?
Jeśli znajdujesz w naszej ofercie produkt, który chcesz zakupić, musisz podjąć następujące czynności: kliknij na ikonę koszyka lub na link ‘‘Dodaj do koszyka’‘ znajdujące się pod opisem każdego produktu. Zostaniesz wówczas przeniesiony do swojego koszyka, gdzie możesz sprawdzić listę wybranych przez Ciebie produktów. Włożenie produktu do koszyka nie oznacza automatycznie jego kupna. Dopiero po zapełnieniu przez Ciebie koszyka żądanymi produktami możesz dokonać świadomego zakupu poprzez kliknięcie jednej z opcji zakupu. Aby dokonać zakupu w sklepie “AVIATOR303.PL” nie musisz się logować ani rejestrować wystarczy, że podczas realizacji zamówienia podasz swoje dane i adres, na który będziemy mieli wysłać zamówione produkty. Pamiętaj jednak, że rejestracja i logowanie znacznie ułatwia korzystanie ze sklepu – dane wpisujesz tylko raz, Twój koszyk zapamiętuje produkty włożone a nie zakupione podczas wcześniejszej wizyt. Masz wgląd do historii swoich zakupów i indywidualnych rabatów itp.

Co to jest Koszyk?
Koszyk jest jednym z najważniejszych elementów sklepu. By zamówić jakąkolwiek pozycję należy ją najpierw włożyć do koszyka. Możesz to zrobić klikając na ikonę koszyka lub na link ‘‘dodaj do koszyka’‘ znajdujące się pod opisem każdego produktu. Z każdego miejsca sklepu możesz też wejść do koszyka, klikając link koszyk na górze strony lub posłużyć się linkiem znajdującym się w stopce i skontrolować całą jego zawartość – wszystkie produkty, które zostały do niego włożone, wraz z zsumowanymi cenami, ewentualnymi rabatami oraz sposobami i kosztami przesyłki. Możesz wówczas złożyć zamówienie, zmienić jego parametry lub kontynuować przeglądnie oferty sklepu. Oczywiście, w każdej chwili, aż do momentu potwierdzenia zakupu, możesz zrezygnować z którejkolwiek pozycji znajdującej się w twoim koszyku (zaznaczając pole usuń odpowiadające konkretnemu produktowi). Wchodząc do sklepu warto się zarejestrować – jeśli tym razem nie zdecydujesz się na zakup, a zarejestrowałeś się i masz w bazie naszych klientów własne konto, nawet przy kolejnej wizycie w sklepie uzyskasz dostęp do koszyka, w którym znajdziesz wybrane przez Ciebie poprzednio artykuły, jeśli nie jesteś zarejestrowany, stracisz te informacje, rozłączając się.

Jak wyszukać w sklepie interesujący mnie produkt?
W celu wyszukiwania interesujących Ciebie produktów zachęcamy do skorzystania z naszej wyszukiwarki. W menu – w polu tekstowym “szukaj” należy wpisać jedno kluczowe słowo lub kilka opisujących szukany produkt i nacisnąć Enter lub kliknąć przycisk OK. W odpowiedzi zostanie wyświetlona lista tych produktów, które w nazwie lub opisie zawierają wszystkie wpisane słowa. Do wyszukiwania produktów konkretnych producentów służą linki filtrujące w kategorii “Producenci” – linki są widoczne nad listami produktów poszczególnych kategorii. Wystarczy wybrać z listy konkretną firmę a zaprezentowane zostaną wszystkie towary tego producenta oferowane w sklepie w ramach danej kategorii.
Jeżeli mimo prób nie udało się wyszukać interesującego Ciebie produktu lub towar, którego szukasz nie znajduje się w naszej ofercie prosimy napisz do nas maila z zapytaniem; na pewno na niego odpowiemy i dołożymy wszelkich starań żeby dany produkt dla Ciebie zdobyć.

Jak sfinalizować zamówienie?
Gdy jesteś już zdecydowany i chcesz zamówić wybrane przez siebie towary, wejdź do koszyka klikając link koszyka na górze każdej strony. Będziesz wtedy mógł dokładnie obejrzeć jego zawartość, ewentualnie wprowadzić jeszcze jakieś zmiany. Następnie dokonujesz wyboru opcji zakupu – w zależności od tego czy jest to Twój pierwszy zakup czy kolejny oraz czy chcesz się rejestrować i logować czy też nie – musisz kliknąć na odpowiednią ikonę.
Kolejny krok to wybór sposobu płatności oraz dostawy zamawianego towaru. Możesz tego dokonać poprzez zaznaczenie kursorem pola odpowiadającego konkretnemu sposobowi płatności i dostawy. System automatycznie zsumuje cały koszt zamówienia.
Zostaniesz wtedy poproszony o podanie swoich danych potrzebnych do wystawianej przez nas faktury oraz adresu, na który mamy wysłać zamówiony towar (jeżeli jest inny niż Twoje dane, zaznacz to i podaj właściwy adres do wysyłki w następnym kroku).
Jeżeli jesteś zalogownym, zarejestrowanym użytkownikiem nie będziesz musiał wpisywać danych, zostaną one już automatycznie wprowadzone. Oczywiście, jeżeli będzie taka potrzeba będziesz mógł dokonać w nich zmian. Następnie w celu akceptacji swoich danych wciśnij przycisk “Przejdź dalej’‘. Zostanie wtedy zaprezentowana Tobie zawartość koszyka wraz z kosztami dostawy, podane wcześniej dane adresowe oraz wybrany sposób płatności z prośbą o ostateczne potwierdzenie ich zgodności.
W celu potwierdzenia wciśnij zielony guzik „Zatwierdzam zamówienie” – wtedy też Twoje zamówienie zostanie wysłane do nas. Po wysłaniu zamówienia otrzymasz od nas e-mail na podany przez Ciebie adres skrzynki, który będzie zawierał aktywny link weryfikujący Twoje zlecenie. Dopiero po jego kliknięciu, czyli po potwierdzeniu przez Ciebie zamówienia rozpoczniemy jego realizację.
W przypadku większych zamówień Twoje zlecenie może zostać potwierdzone przez nas telefonicznie. Potwierdzenie zamówienia nie dotyczy płatności przelewem elektronicznym / kartą kredytową – Płatności.pl – wtedy potwierdzeniem dla nas jest pozytywna autoryzacja transakcji.

Czy możesz reklamować towar, który dotarł uszkodzony lub z wadami ukrytymi?
Tak, oczywiście gdyż wszystkie towary sprzedawane w naszym sklepie objęte są gwarancją na zasadach ogólnych. W sytuacji wykrycia wady technicznych lub uszkodzeń powstałych podczas dostawy towar należy dostarczyć przesyłka na adres naszego sklepu wraz z opisem usterki oraz kopią faktury. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego ponosi kupujący. Sklep Arsenał pokrywa koszty ponownej wysyłki towaru reklamowanego po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Rozpatrywane będą tylko te wady, które nie powstały na skutek niewłaściwego użytkowania (zobacz zasady reklamowania używanego sprzętu wojskowego – DEMOBIL) Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeżeli nie będzie to już możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zasobów), sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od ich wpłynięcia, a o decyzjach i postępach w procedurze reklamacyjnej Klient jest informowany na bieżąco.

Czy mogę zrezygnować z zakupionego towaru?
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku ‘‘O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny’‘ Klient ma prawo zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany oraz nie został w żaden sposób uszkodzony. Towary muszą być zwracane na koszt Klienta przesyłką na adres naszego sklepu w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu (nie dotyczny DEMOBILU) wraz z kopią lub oryginałem paragonu (lub faktury). Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania zwróconego towaru przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

Reklamacja używanego sprzętu wojskowego – DEMOBIL
Demobil jest towarem używanym i należy wziąć to pod uwagę rozważając możliwość jego reklamacji. Jeżeli przedmioty zakupione w sklepie „Aviator303.pl” różnią się w znacznym stopniu od przedstawionych na zdjęciach lub zostały uszkodzone w trakcie transportu istnieje możliwość reklamacji, która będzie rozpatrywana w każdym przypadku indywidualnie. Dokładamy wszelkich starań, aby towar prezentowany w sklepie nie odbiegał od towaru który dostarczamy do Państwa. Niestety nawet indywidualne ustawienia monitora mają wpływ na odcień niektórych kolorów. Towar, który dla Państwa dostarczamy jest selekcjonowany pod względem zużycia i wybierany tylko ten, który jest w stanie bardzo dobrym/dobrym i nosi nieznaczne ślady użytkowania. Zapewniamy, że towar taki będzie jeszcze służył wiele “wypadów” w teren, mimo że jego wygląd wizualny nie zawsze będzie atrakcyjny. Pamiętajmy, że ocena stanu towaru używanego jest naszą indywidualną oceną. Kupując towar używany musisz liczyć się z tym, że nawet w stopniu BDB/DB może posiadać małe wybrakowania (zaciągnięcia , cerowania itp) – w takim wypadku reklamacje nie będą uwzględniane.


Co to jest Newsleter i jak się na niego ‘‘zapisać’‘?
Jeżeli zgłosisz chęć otrzymywania od nas newslettera to od czasu do czasu, będziemy wysyłać do Ciebie mail z informacjami o nowych produktach, organizowanych przez nas promocjach oraz innych ciekawostkach związanych ze sklepem AVIATOR303.PL. W stopce strony w dolnym prawym rogu jest kopertka kierująca do newslettera